Ange alt-text; vad bilder föreställer.

Foto: Andreas Nilsson

Utlottning - Umeå Guitar Show

Vi lottar ut fyra helgbiljetter till Umeå Guitar Show i maj. Biljetterna gäller också som inträde till Guitars The Museum samma helg.

Är gitarrer ditt specialintresse, eller är det något du vill lära dig mer om, så kan Umeå Guitarshow Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. var något för dig - en mässa i Umeå för musikinstrument och musikskapande. Här hittar du allt från handbyggda gitarrer till förstärkare, mickar, pedaler, programvara och musikintresserade människor. Under en helg får du möjlighet att möta tillverkare, kolla in nya produkter och tjänster, vara med på clinics och mingla bland likasinnade.

Utlottningsfråga:
På vilken adress hittar du arrangören Guitarworks ?

Vill du ha chans på en biljett till mässan så skicka ett svar på vår fråga och fullständigt namn till kultursenior@umea.se samt senast fredag den 26 april. Vinnarna meddelas per e-post.

Mässan håller till i Umeå Folkets Hus och håller öppet 10.00-17.00 den 4 maj och 11.00-15.00 den 5 maj. Den arrangeras av Sweden Guitarworks AB med stöd av Umeå Kommun.