• Stark och säker!

Torsdag 28 mars 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Stark och säker!

Tisdag 2 april 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Hjälp med IT-frågor. Drop-in.

Onsdag 3 april 11.00–14.30 finns digitaliseringshandledare på plats så att du, med deras hjälp, kan utvecklas i den digitala världen.
  • Stark och säker!

Torsdag 4 april 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Hur skapar vi fred med Jorden

Torsdag 4 april 13.30–14.30 får du ta del av ett spännande föredrag om hur du kan vara medskapare av en hållbar fredskultur. Sänds även digitalt.
  • Vad nytt om att förebygga fallolyckor?

Måndag 8 april 13.30–14.30 får du veta om ny teknik och nya kunskaper kan ge nya möjligheter att förebygga än mer effektivt! Sänds även digitalt.
  • Stark och säker!

Tisdag 9 april 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Hjälp med IT-frågor. Drop-in.

Onsdag 10 april 11.00–14.30 finns digitaliseringshandledare på plats så att du, med deras hjälp, kan utvecklas i den digitala världen.
  • Teknik och digitalisering i vardagen

Onsdag 10 april 13.30–14.30 får du en inblick vilka möjligheter som erbjuds och hur utvecklingen kan tänkas se ut. Sänds även digitalt.
  • Stark och säker!

Torsdag 11 april 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Mingelfredag med AB Bostaden

Fredag 12 april 13–15 är du välkommen att prata seniorboende och mingla med representanter från AB Bostaden. Sänds även digitalt
  • Seniordag på Navet

Tisdag 16 april 8–16 är du välkommen till en seniordag på Navet, exklusivt för dig som är 65 år och äldre. OBS! Anmälan.