• Längtar du efter mat och gemenskap?

Under våren kan du gratis delta i grupper där man lagar mat och äter tillsammans. Inga förkunskaper krävs. Alla är välkomna! Anmälan krävs.
  • Överförmyndarenheten informerar

Måndag 22 april 13.30–14.30 berättar representanter från överförmyndarenheten om godmanskap och framtidsfullmakt. Sänds även digitalt.
  • Stark och säker!

Tisdag 23 april 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Hjälp med IT-frågor. Drop-in.

Onsdag 24 april 11.00–14.30 finns digitaliseringshandledare på plats så att du, med deras hjälp, kan utvecklas i den digitala världen.
  • Stark och säker!

Torsdag 25 april 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Vän möter ny vän

Fredag 26 april 13.30–15.00 kan du möta nya vänner som berikar ditt liv och öppnar upp för nya möjligheter!
  • Stark och säker!

Tisdag 30 april 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.
  • Stark och säker!

Torsdag 2 maj 11–12 utför vi övningar för ökad styrka och balans till härligt medryckande musik.